Sunday, June 1, 2014

10 Soalan..


Ok.. Sebenarnya aku tak tahu nak update apa semenjak dua menjak ni. Walaupun aku ada je cerita tak tulis lagi, macam trip ke Bangkok last april. Sian korang hari-hari dok masuk blog ni tapi takde update. So now aku bagi peluang korang tanya 10 soalan about me dan I will answer it. Korang boleh tanya di ruang komen. Nanti aku akan kumpulkan soalan korang tu and jawab 10 soalan paling korang nak tahu iaitu soalan paling ramai orang tanya. Itu jika aku selesa nak jawab la.. hak hak hak.. Jika aku tak jawab jangan marah k?? hehehehe...





Nota Berkaki : Musim membuat asgmnt sudah kembali.. huhuhuhu...

6 comments:

Unknown said...

1. siapa nama sebenar?
2. bila nak kahwin?
3. kat rumah xda hantu ker?
4. bl first time pecah teruna?
5. berbalik kepada soalan no 2, umur berapa nk tamatkan zaman bujang?
6. siapakah fafau?
7. lanjutan soalan no 6, apakah jenis hubungan dengan fafau?
8. apakah saat2 yg paling dikesali sepanjang mnjadi plu?
9. lanjutan kepada😕 soalan no 2 dan 5, andaikata berkahwin, adakah selepas kahwin akan meninggalkan dunia plu buat selamanya?
10. boleh tanya 10 soalan lg?

adamiedamuss said...

tudiaa..soalan jerangkap samar smua..

aaa said...

nak tanya satu je...berapa kali dah couple dengan lelaki dan perempuan kalau ada???? tenkiu...

adamiedamuss said...

wow...soalan dr kid..
nnt abg jwb yer??

wings angel said...

soalan saya. bila nak pindah? haha

adamiedamuss said...

haha..
nak suruh abg pindah mana?