Monday, October 13, 2014

Hormones..

Okay. Baru selesai menonton siri Hormones Season 2 kat youtube. Drama remaja bersiri dari negara gajah putih atau lebih dikenali sebagai lakorn. Last episode telah ditayangkan semalam jam 1 pagi waktu Malaysia atau jam 12 tengah malam waktu Thailand secara streaming di GTH channel dia youtube.

Episode akhir boleh dikatakan twisted sket dari season 1 kerana happy ending tak banyak. Ada yang happy ending dan ada yang masalah diorang masih tak selesai. So, dari situ dah boleh agak akan ada season 3. Dan sememangnya akan ada season 3 kerana di akhir part episode akhir tu ada di tayangkan sedikit sedutan untuk season 3. 

Maka sekarang cheq masih mengikuti beberapa siri antarabangsa (laa sangat) yang sedang ditayangkan diseluruh dunia selain mengadap tv dan tengok rancangan yang di ulang-ulang entah untuk kali ke berapa juta kali ntah.

Antara siri yang cheq sedang tengok sekarang ni ialah sebuah drama taiwan yang telah ditayangkan pada tahun lepas. Walaupun takde elemen-elemen sejenis tetapi ada jugak la adegan-adegan bromance sket-sket. Sebabnya taiwan banyak mengeluarkan drama yang direka set didalam studio. Biasanya lighting and sudut rakaman adalah sangat fail. Boleh tengok drama taiwan petang-petang di 8tv. Tapi drama nie sudut, pencahayaan, pelakon dan storyline dia diluar kebiasaan drama didalam studio. Nanti cheq story lain pasal drama ni.

Yang kedua, ofkos la rancangan kartun kegemaran aku, naruto shipunden yang kini baru saja lepas ditayangkan episode 382. Hohohoho...... Dan juga kartun the legend of korra book (season) 4. Semalam episode 2 baru je ditayangkan. Book 4 akan menjadi season terakhir bagi siri korra ni. 

Ada beberapa lagi siri menarik yang masih menjadi perhatian cheq untuk ditonton. Nanti ada masa cheq review lagi noh?? Cheq nak masuk tido dulu. Bubye..














Nota Berkaki : Akhir-akhir ni makin kerap dok mimpi cinta lama. Haiiihhh.. Apa nak jadi laa..

7 comments:

Anonymous said...

itu tandenyee ang masih rindu n sayang kt die, alaaa mende dh jadi sampah, carik jek cinta baru, haks

Anonymous said...

Nlai cinta bg bro mgkin murah, sombong tul bro

adamiedamuss said...

jazlee : rindu? giler xrindu.. cinta hati kot.. bertahun2 bersama.. ingat senang nak cr br?? bak mai sorang member club ang kat aku.. muahahaha

adamiedamuss said...

Naif : mana ang tau murah? ang kenal aku dak?? takat mana ang kenal aku??? hahaha.. cer jwb..

pengalaman yg menjadikan aku sombong.. hehehe..

Anonymous said...

Hg jgn dok gtai ngan gay club, nanti hg parah. Aku lbih rela "makan" hg dulu sblum passing kat depa, haks3

adamiedamuss said...

Amboi..ada hati nak mkn aku yer.. hahaha..
alaaa.. pesalahnyer.. aku xpernah lg masuk club.. wakakaka..
(Padahal smua club kat lgkawi dulu dah pernah masuk.. foc lg..) hehehe

Anonymous said...

Loyar bruk btui bro, dia tnya sdri jwab hadoi