Wednesday, September 4, 2013

Diam-Diam Ubi Keling..

Walau tembelang sudah pecah, cover tetap cover. 
(Jangan sapa-sapa terasa dengan tajuk entry kali ni)




Cheq paham sangat perasaan Puan Bella tu. Memang terasa nak lempang, terajang segala bagai. Pernah gak terpikir dulu-dulu jika ternampak kat mana-mana jalan masa tengah drive, memang dua-dua cheq langgar biar mampuih. Baru puas hati. Cakap elok-elok dibodohkan nyer kita. Sekali dua boleh la. Lebih tiga kali memang hang tak lena tido la jawap nyer.


Pepon nasihat untuk Puan Bella. Baik blah ja dari jantan macam tu. Tak rugi sekupang pon kalau bercerai dengan jantan macam tu. Kalau dah suka taik, taik juga yang akan dicari nyer walau dibasuh dengan asid sejuta kali. Ramai lagi jantan 'bersih' dan masa dua tahun yang terbuang sekurang-kurangnya seorang anak boleh dapat untuk mengukuhkan sistem kekeluargaan. Usia bukan semakin muda.

Nasihat cheq. Cerdik biaq bertempat, piang pon biaq bertempat.

5 comments:

fallen angel said...

hehe...

adamiedamuss said...

ang gelak pasai pa??
pasai pa delate wechat??

The Legends Prince said...

Ramai lagi lelaki yang 'bersih' seperti abang dam dam bulat kita yang masih TERUNA....kata kau! hahahaha

adamiedamuss said...

charooottttt

fallen angel said...

wechat mberatkan beban memori nset... huhui..