Sunday, April 21, 2013

Politik...

Selesai sudah hari pernamaan calon. Maka kini bermulalah perang sepanduk dan bendera untuk meraih undi sehingga tengah malam sebelum hari pengundian bermula. Teeeeeetttttttttttttt.... Bukan pasal nie ye adik-adik cheq nak update blog. Cheq tak kisah langsung pasai politik neh. Dah malaih dan cemuih dah dengan konsep janji manismu segala bagai neh. Apa yang cheq nak cerita nie pasai seseorang yang cheq tengah jumpa sekarang neh. Jeng jeng jeeeeeennnnngggg...

Sebenarnya cheq baru je lepas gosok baju uniform sambil dok tengok Tanyalah Ustaz kat tv9 neh. So sekarang dok ngadap fb dan blog. Tak tau nak buat apa maka terbitlah entry kali neh. Sebenar-benarnya tak tau nak update pasai apa. Sebab dah janji dengan adik dari Sabah siang tadi nak terangkan siapakah papa bear dan nak memenuhi permintaan saudara Zacky dari WeChat supaya update blog, maka ini jelah yang cheq dapat update.

Apakah kaitan semua intro-intro ini semua?? Tudiaaaaa... Banyak tol persoalan nyer yer??

Dua minggu lepas, ada seorang lelaki menegur cheq kat tablet. Bila jumpa saja 2-3 kali, dia telah meluahkan perasaannya pada cheq. Cheq masih terkedu sampai sekarang sebab bagi cheq tu semua masih awal. Pepun cheq masih bagi peluang kat dia sebab sekarang ni semua orang memiliki peluang yang sama rata.

So mamat ini lah yang cheq panggil dia sebagai papa bear. Sebaya dengan cheq. Orang nya berbadan besar dan berbulu lebat. Boleh bayangkan?? Cuba bayangkan beruang.. Hak hak hak..

Dan beliau juga seorang yang terlibat aktif dengan politik. Alahaaaaiii... Baru je plan nak lari dari orang politik, tapi yang mai orang politik jugak.. Huhuhuhu... Jenuih kalau macam nie..

Hot dak papa bear?? Hak hak hak..


Apa dah jadi dengan R??

Hmmm.. Cheq dah berhenti berhubung dengan R setelah R mula berhubung dengan my-ex. Dan cheq rasa R cuma bounce-back cheq lepas break-up dengan my-ex. So... Biarlah dia bahagia dengan caranya...





Nota Berkaki : Cheq dah update dah... Komen banyak-banyak tau...


9 comments:

Putera said...

Sy nampak warna biru..

adamiedamuss said...

aiyoo...
pink ley...

Jakuone said...

Sye pon nmpk biru... Haha.
Amboi, politician... Lakunya hampa.. :-P

adamiedamuss said...

owhh...ini kah en.zacky itu??
hohoho.. biasa2 jek..

Unknown said...

Adam ... sorry wei, aku x leh nak approved komen hang dekat blog aku, bukan sebab komen ang, tapi avatar hang tue berahi sangat .. blog aku public .. aku mungkin open minded tapi nanti kawan2 lain x tau camna ..jgn terasa na .. mai la kenduri ..

Unknown said...

Nak kenai org politik gak..

Unknown said...

Dia orang mana?

Unknown said...

Mcm mana nak dapat org pengaruh besar? Ajar kami sikit.

adamiedamuss said...

numan : ang kejam.. hak hak hak.. xpe2 nnt aku tukar avatar tu

hafiz : semua org tempatan

izudin : emm.. xtau nak ajar apa.. semua dtg tanpa diundang